سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خاک

این مدت خیلی شنیدیم که بلاگفا داره وبلاگهای ارزشی را میبنده اما هیچ کس دلیل قانع کننده ای بهم نمیگفت تا اینکه امروز یه مطلبی را جایی خوندم برام جالب بود براتون مینویسم.

بلاگفا توانست با فراهم کردن امکاناتی چون درج آسان تصاویر،پیوندها یا تغییردر رنگ یا اندازه نوشتها،امکان انتخاب و استفاده از طرحهاو قالبهای متنوع برای وبلاگ،امکان درج ادامه مطلب و نمایش متن کامل پست در یک صفحه دیگرو...برای کاربران خود،گوی سبقت را از سایر سرویسهای وبلاگی در کشور بربایدو بالاترین تعداد کاربر را در اختیار گیرد.

مدیریت بلاگفا بدون هیچ محدودیتی،وبلاگهای مختلفی را تحت پوشش فضای سایبری خود قرار داد،به طوریکه با نگاهی گذرا به وبلاگهایی با آدرس بلاگفا به خوبی انواع بلاگها را با دسته بندی مشخص در حوزه های اجتماعی ،علمی،دینی،سیاسی و....مشاهده کرد.

گذشته از وبلاگهایی که دارای مضامین علمی،اسلامی و ارزشی هستند،اما بیشتر وبلاگهای تحت مدیریت بلاگفا،از نوع زرد هستندکه بدون هیچ محدودیت قانونی از سوی بلاگفا،انواع مطالب را در حوزه های مختلف انتشار میدهدکه بعضا با ارزشها و اصول اسلامی مغایرت دارد،بطوریکه رفته رفته چنین وبلاگهایی در اینترنت بیشتر شده و غالب فضاهای وبلاگی بلاگفا را تشکیل میدهد.با توجه به اینکه تعدد چنین وبلاگهایی در سطح فضای مجازی ایران می تواند فرهنگ و اصول و ارزشهای دینی و اجتماعی کشور را مورد تهدید قرار دهد،لذا برای شناخت بیشتر چنین تهدیداتی ،وبلاگهای زردتحت مدیریت بلاگفا را که تعداد آنها به شدت افزایش یافته است در تقسیم بندی ذیل بیان میکنیم:

1 . وبلاگهای مبتذل و سکشوال.

2. وبلاگهای آموزشی غیر مجاز.

3. وبلاگهای سینمایی و هنری ضد ارزشی.

4. وبلاگهای ضد اسلامی.

5. وبلاگهای سیاسی ضد نظام.

6. در این بین لازم ذکر است که بگویم قصد توهین به دوستان خودم که در این فضا مینو یسن را نداشته و مطلب بالا برای اگاهی بیشتر بود .

 

 

 

 


ارسال شده در توسط خاک