سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خاک

 

خدایا!

عفو تو در مقابل گناهانم ، نگاه نکردنت به لغزشهایم، چشم پوشیت از ستمهایم، پرده افکنی ات بر زشتی رفتارم و صبوری و بردباریت در مقابل کثرت جرمهایم ،قصورها و تقصیرها یم، نسیانها و عصیانهایم مرا بدین طمع انداخته است که باز آنچه لیا قتش ندارم از تو بخواهم .

مهربانی تو قصه عجیبی است خدای من ،تو مرا میخوانی و من از تو روی میگردانم .

تو بسوی من دست دوستی دراز میکنی وبرایم آغوش مهر میگشایی و من به تو پشت میکنم وکینه میورزم .

وای بر من انگار که منتی بر تو دارم .

اما.....شگفتا که همه این زشتی ها و پستی ها و پلیدیها باز مانع لطف واحسان تو نمیشود ای خدا بر این بنده نادانت رحم کن و در مقابل جهالتش آغوش شفقت بگشا و باران فضل و احسانت را بر کویر ستان نادانی من ببار که تو کرامت محضی و بخشش و مهربانی شایسته توست خداوندا دستان کوچکم را بنگر تهی است از انچه تو به من هدیه کردی پس باز از روی لطفت به تن مریض او نیم نگاهی بیا نداز،از تو میخواهم در این شب آرزوها مریض من جامعه سلامتی بر تن کند  ،از تو میخواهم که امید در دل او جوانه بزند همچون کودکی که تازه متولد شده است .

آمین یا رب العالمین .

 


ارسال شده در توسط خاک

دلم برای بچگیم تنگ شده برای وقتی که خودم را تو آغوش گرمش حس میکردم مادر

بعدها بهم یاد داد که آغوشی گرمتر از مهر مادری هست وآن توبودی خدا عشق به تو را توی قلبم حک کردم خدایا دلم برای تمام دلتنگیام تنگ شده دلم برای سید تنگ شده همیشه یه جوری میرفتم سر مزارش که بتونم دلتنگیام را فریاد بزنم خدایا بار پروردگارا دستان کوچکم را میبینی تهی است از انچه توبه من هدیه کردی مرا دریاب که دل دریایی من بی تو مردابی است پس دستان کوچکم را به دستان بزرگت پیوند بزن آمین یا رب العالمین  .

 

کاش هیچ وقت بزرگ نمی شدم...


ارسال شده در توسط خاک

فرمولهایی برای محک زدن خودمان فارغ از اینکه طرفدار حزب مشارکتی یا جمهوری  حزب کارگری یا اعتمادملی یا به اولی رای دادی یا دومی یا سومی یا چهارمی عاشق چشم بسته بعضی ها نیستیم نفرت چشم بسته ام از کسی نداریم ما نسل جوان که شما میگید انقلاب را ندیدیم جنگ را ندیدیم نگاهمون پرسپولیسی استقلالی نیست این یک نگاه اصولگرایانه واقعی است در واقع به زبان مردم یک نگاه عقلانی.

آقای سبز شما در سال 79به توهینی که به امام شد سکوت کردید امام دیگه احمدی نزاد نبود که آمار اقتصادیش18یا 25 باشه یا اینکه دروغ میگه یا راست حضرت امیر فرمودند محبت ما و محبت دشمنان ما در یک دل جا نمیشود دلهای شیعیان ما مانند طلایی است که در آتش فرو میبرند یعنی به زبان مردم دو پهلو حرف زدن سکوت کردن هر کسی که دو پهلو حرف بزنه منافقه این دومین فرمول قرآنی حضرت امیر فرمودند به دلها نگاه کنید اگر محبت دشمنان ما باشد بدانید نه شما دوستان ما هستید و نه ما دوستان شما .

پس شما در شروع فتنه از هواهای نفس پیروی کردید جای هوای اله با خود گفتید چه عیبی دارد اشرافیگری ما که سابقه جنگ داریم چرا استفاده نکنیم در صورتیکه باطل خالص نیست با حق پوشانده نمیشود شما برای پیروز شدن نیامده بودید قرار پروزه این بود که موسوی به اسم خط امام گودالی بکنه بعد آن یکی پرش کند ریزش از جبهه انقلاب صورت بگیرد بریزد به جبهه موسوی ناکام شدند آقای موسوی یک شورشی و قانون شکن آمد به میدان شما گفتید در فلان منطقه من چند درصد بیشتر رای آوردم کسی که معتقد به اصل 19 قانون اساسی است گوید شهروندان رهبر یک رای بالای شهر یک رای پائین شهر یک رای در روستاها و شهرها هر شهروند یک رای پس شما چگونه میگوئید من در بالای شهر چند درصد بیشتر رای آورده ام اصلا برای فرد قانون مندی چون شما این حرف چه معنی دارد ؟

شما ملتی را که عشق امام پرچم امیر در درون سینشون حک شده شوخی گرفتید  به چند درصد بالای شهر دل خوش کردید ما مردمی که به چشم شما نمیایم فتنه را خاموش کردیم و اجازه جرقه زدن آن را نمیدهیم .

         فدائی سید علیم.

 


ارسال شده در توسط خاک

یادتان می آید ؟روزهایی که از کوچه کوچه شهرهایمان بوی یکدلی و یکرنگی به مشام هر کسی میرسید امروز این بو در بهشت زهرا بار دگر به مشام همه رسید ریه هایم را پرکردم از هوای تازه برای نفس کشیدن دوباره برایم هیچ چیز مهم نبود انگار دوباره احرام بسته بودم نه بوی عرق مردم نه بهم ریختگی مراسم نه رسوا شدن بعضی خواص توسط مردم هوشیار نه تشنگی و نه آتشی که از آسمان می بارید

و تنها چیزی که برایم مهم بود فقط و فقط تو بودی آقا!

عشق حضور تو همه این چیزها را سهل می کرد. طنین صدای محکم تو دلم را قرص ، آرامش صدایت دلم را گرم، به عشق وجو پرلطفت به اینجا آمده بودم.

می بینی آقا این حضورها فقط بهانه ایست برای تجدید پیمان با تو پس خدا را بر این پیمان شاهد می گیریم که ما ولی اورا رها نکردیم و تا ظهور سرورم آقا امام زمان هم رها نمی کنیم.

آغاز زعامت رهبر فرزانه ام را به ایشان و همه عاشقان ولایت تبریک می گویم.

 


ارسال شده در توسط خاک

با تو سخن میگویم بانو با تو که از جنس زمینیان نیستی                    

               از گل لطیفتر               از یاس خوشبوتر

 

                                    با تو سخن میگویم تویی که خدا آفرینشی نوین بخشیدت

روز میلاد تو را روز مادر نامیدیم اما مگر چون تویی یافت میشود بانو

                                     مقام تو برتر از حوریان بهشت است مقام تو قابل قیاس نیست بانو

پس به رسم ادب تورا بانوی آب و آئینه و خاک میخوانم

 

            بانوی یاس                  میلادت مبارک .


ارسال شده در توسط خاک
   1   2   3      >