سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خاک

همسفر زندگی دستانت به دستانم امید میدهد.همسفر زندگیم تا ساحل خدا با هم پارو میزنیم...میخواستم به این وسیله سالگرد ازدواجمان را به همسرم تبریک بگم و بگویم ما یکی ماندیم و یکی می مانیم.تبریک.تبریک .تبریک.


ارسال شده در توسط خاک

به یقین خدا بر مو منان منت نهاد که پیامبری از خودشان در میان آنان بر انگیخت تا آیات خود را بر ایشان بخواند و پا کشان گرداند و کتاب و حکمت به آنان بیاموزد و قطعا پیش از آن در گمراهی آشکار بودند .                      آل عمران / 164

 

اوست خدایی که رسولش را به هدایت خلق و ابلاغ دین حق فرستادتا او را هر چند کافران خوش ندارند بر همه ادیان عالم غالب گرداند.      سوره صف/9

 

مقام معظم رهبری:

پیامبر بزرگوار اسلام با جهادی بسیار دشوار انسانیت را از جهل خرافات فساد ظلم تعصبات کور زور گویی و ستم و شرک و بت پرستی دور ساخت .


ارسال شده در توسط خاک

یوسف آل نبی در چاه شد                                  

               قعر زندان جلوگاه ماه شد

 

                                    تا که موسی شد در آن زندان مقیم

                                                    گشت زندان طور موسای کلیم.


ارسال شده در توسط خاک

نیازمند هر کسی می خواهی باش اما بدان اگر نیازمند کسی شدی تو برده او هستی بی نیاز باش از هر که دلت می خواهد مثل او هستی نیکی کن به هر که دلت می خواهد تو امیر او هستی پس نیازمندی به افراد دیگر نوعی رقیت و بردگی است اما چه جور بردگی است بردگی تن است نه بردگی روح است بردگی معنوی است.

امام علی ع غررالحکم چاپ دانشگاه تهران جلد دوم صفحه 584از کتاب آزادی معنوی استاد مطهری.

 

نکته: طی یک توفیق اجباری باید کتابهای استاد شهید مرتضی مطهری را بخوانم پس تصمیم گرفتم مطالب زیبای آن را تحت عنوان پای درس استاد تقدیمتون کنم امید دارم مقبول درگاه ایزد منان قرار بگیرد .

 


ارسال شده در توسط خاک

چهارشنبه با بچها رفته بودیم اردوی جهادی تا حالا نرفته بودم دیگه جور شد و رفتیم گرمسار خیلی سخت بود ولی به تجربش می ارزید دستم خاک را لمس کرد یکی از بچها خواهر زادش را آورده بود که اسمش آقا محمد مهدی بود خیلی پسر با ادبی بود حسابی با هم دوست شدیم چفیم را یادگاری دادم بهش تا همیشه یاد این اردو باشه یکی از خانمها میگفت این اردو برای بچه سوسولایی مثل ما خیلی خوب ما که به دل نگرفتیم اگر پیش آمد حتما برین.


ارسال شده در توسط خاک
<      1   2   3   4   5      >