• وبلاگ : خاك
  • يادداشت : يا ضامن آهو
  • نظرات : 5 خصوصي ، 13 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + كسي صداي مرا مي شنود؟ 
    سلام
    شايد نيم ساعت دنبال يه عكس درست درمون از زن انقلابي گشتم
    مگه پيدا كردم....تا دلت بخواد عكس گوگوش و هايده...هزار جور ديگه...ادم چي بگه....قربونت....خيلي چاكرخواتيم
    2تا ايميل فرستادم چك كنيد....دونفري
    + كسي صداي مرا مي شنود؟ 
    خاك وچوكم....يادم رفت قبلي رو خصوصي كنم...
    حالا كبلايي نبينه...بدش بياد....واي قربون كبلايي....هامپ هامپ بخورمش....
    + كسي صداي مرا مي شنود؟ 
    اينم قشنگهpm.shohada
    اوّلين تک تير، سلام بر پکيدن هرتانک با يک تکبير، سلام بر خوابهاي خوش تعبير، سلام بر امدادهاي بي تأخير، سلام بر يک نوجوان و هزار اسير، سلام بر آيه هاي بي نياز تفسير.
    + كسي صداي مرا مي شنود؟ 

    اينم از پي ام شه
    pm.shohada: پس چه شد ياد پرستوهاي جنگ؟... ياد جبهه ياد آن خونين تفنگ
    شهر من حجب و حيايت پس چه شد ...... ناله ي مهدي بيايد پس چه شد!!؟؟
    سلام در خدمت همه ناس است؛ صلاح همه را مى‏خواهد نه فقط صلاح مسلمانان را. نظام اسلامى به سعادت كل بشر مى‏انديشد. ولى در ميان ناس و كل بشر، آنها كه بر پايه اعتقاد به اسلام و التزام به اسلام يك مجموعه به‏وجود مى‏آورند مى‏شوند امت. امت، از نظر ايدئولوژى اسلامى و مبانى عقيده و عمل اسلام، حتماً نياز دارد به امامت.
    به مسلمان‏ها گفته مى‏شود اَطيعوالرَّسولَ: بايد از اين پيامبر فرمان ببريد. تعيينى است، ولى تحميلى نيست. چون وقتى مسلمانان به فرزند عبداللّه به عنوان نبىُ اللّه و رسول اللّه معتقد شدند و ايمان آوردند، زمينه قبول اطاعت او را با خود در دل دارند. تعيينى هست ولى تحميلى نيست. ولى امروز در اين عصر غيبتِ امامِ معصومِ منصوبِ منصوص، در اين عصر، امامت، ديگر تعيينى نيست؛ تحميلى هم نيست؛ بلكه شناختنى و پذيرفتنى يا انتخابى است.

    شناختن آگاهانه و پذيرفتن نه تعيين و نه تحميل. شما در طول اين قرن‏هاى متمادى هيچ جا خوانده‏ايد يا از هيچ كس شنيده‏ايد كه مرجع تقليد و رهبر دينى را به مردم تحميل كرده باشند و بگويند مجبوريد از او تقليد كنيد؟ آيا شما تا به حال شنيده يا خوانده‏ايد؟

    + بنده خدا 

    سلام خيلي خيلي التماس دعا

    اگه برگشتيد زيارتتون قبول

    خيلي دوستون داريم خاک عزيز

    + كسي صداي مرا مي شنود؟ 
    سلام...قشنگه شما هم بخونيد


    در جائي خواندم که: بوميان آمازون روش جالبي براي شکار ميمون دارند بدينصورت که نارگيل را از دو طرف سوراخ مي کنند، يک طرف کوچک تر در حدي که بتوانند يک طناب را از آن عبور دهند و يک طرف کمي درشت تر در حدي که دست يک ميمون به زور از آن رد شود. از طرف کوچک تر طنابي که انتهايش را گره زده اند رد مي کنند و بعد طناب را به تنه درخت مي بندند تا اينطوري ميمون نتواند جر بزند و نارگيل را با خودش ببرد. سپس توي نارگيل خالي شده چند تا سنگريزه مي اندازند و چند بار تکانش مي دهند تا صدايش خوب در جنگل بپيچد ... تله آماده است.

    ميمون ها که شهوت کنجکاوي ديوانه شان کرده تا ببينند اين چيست که اين جوري صدا مي دهد، مي آيند و دستشان را مي کنند توي نارگيل و سنگريزه ها را توي مشتشان مي گيرند تا بيرونشان بياورند، اما مشت بسته شان از سوراخ رد نمي شود. ميمون ها اگر فقط مشتشان را باز کنند و از سنگريزه هاي بي ارزش دل بکنند، آزاد مي شوند ولي به هيچ قيمتي حاضر نيستند چيزي را که بدست آورده اند از دست بدهند. آن قدر تقلا مي کنند و خودشان را به زمين و آسمان مي زنند که فردا وقتي صياد مي آيد بدن هاي بي حالشان را به راحتي (عين آب خوردن) جمع مي کند و توي قفس مي اندازد.

    اين ميمون ها چند خاصيت جالب ديگر هم دارند. اولا وقتي مي بينند يک هم نوعشان گير کرده و دارد جيغ و ويغ مي کند باز هم براي کنجکاوي مي روند سراغ نارگيل بغلي و چند دقيقه بعد خودشان هم در حال جيغ و ويغ اند. ثانيا بومي ها اگر ميموني اضافه بر تعداد مورد نيازشان گير افتاده باشد، آزادش مي کنند اما وقتي فردا دوباره براي شکار مي آيند باز همين ميمون ها گير مي افتند و جيغ و ويغشان در مي آيد. اين داستان قرن هاست که در جريان است! اما حق نداريد فکر کنيد که اين ميمون ها از خنگيشان است که هر روزه توي اين دام ها مي افتند، اتفاقا خيلي هم ادعاي هوش و استعدادشان مي شود.

    اگر خوب فکر کنيم ... آيا دور و بر خود ما پر از نارگيل هاي سوراخ داري نيست که صداي تلق و تولوق جذابشان از شدت وسوسه ديوانه مان مي کند؟ آيا دستمان را به خاطر بسياري از چيزهايي که حقيقتا نمي دانيم ارزشي دارند يا نه، چندين و چند بار در هر مدخل سوئي داخل نمي کنيم؟ آيا دستمان جاهايي گير نيست که به خاطرش از صبح تا شب جيغ و ويغ مي کنيم و خودمان را به زمين و آسمان مي کوبيم؛ در حالي که فقط کافي است از يک سري چيزها دل بکنيم و برويم خوش و شاد روي درخت ها، بي دغدغه اين جور چيزها، تاب بازيمان را بکنيم؟ آيا صداي جيغ و ويغ مذبوحانه اکثر دور و بري هايمان که خودشان را اسير کرده اند را نمي شنويم؟
    سلام خاک عزيز
    خيلييييييي التماس دعا
    سلام. زيارت قبول . التماس دعا
    + كسي صداي مرا مي شنود؟ 
    سلام..
    خونه دلتنگي هام....جاتون خاليه....پس من پيش كي داد بزنم....كي بهم بگه...شقايق.....كي بخنده بگه لوس.....كي بگه چيكار داري بيچاره رو....كي ارومم كنه....يادته با اون دختره دعوام شد...چقدر عصبي بودم....گفتيد نفس عميق بكش...اروم باش.....
    اخي....دلم مي تركه اگه يه روز نباشيد....
    قول بده هميشه مي موني....
    سلام
    "شايدم دستي دراز کنه جدام کنه..."
    خيلي قشنگ بود اين تيكه!!
    منم تسليت ميگم اين ايا رو...
    التماس دعا

    + كسي صداي مرا مي شنود؟ 
    اي بد جنس گفتيد نمياد كه......
    منم تسليت ميگم....
    آبجي تر شديم.دوست اينترنتي بعد ازدوستي حضوري.